Helmerit, yli 65 vuotta aktiivista toimintaa

Helsingin Merkonomit ry, Helmerit, on perustettu vuonna 1955. Vuosi 2023 oli yhdistyksen 68. toimintavuosi. Yhdistyksen toiminta-alueena ovat Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava ja Järvenpää sekä näiden kaupunkien naapurikunnat. Muuallakin voit toki asua.

Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on parantaa jäsentensä ammattitaitoa, arvostusta ja asemaa sekä olla vaikutuskanavana yhteiskunnallisessa päätöksen teossa.

Helsingin Merkonomit on Suomen Merkonomiyhdistysten Liitto – SMYL ry:n jäsen. Jäsenenämme olet oikeutettu kaikkiin SMYL-liiton (https://www.smyl.fi/) tarjoamiin etuihin, muun muassa oikeusturvavakuutukseen ja työsuhdejuristin palveluihin. Tutustu rahanarvoisiin etuihisi SMYL-liiton nettisivuilla ja liiton neuvottelemiin hyviin vakuutusetuihin osoitteessa if.fi/smyl ja if.fi/henkivakuutus.

Helmereihin ovat tervetulleita: merkonomit, tradenomit, merkantit, datanomit, HSO-sihteerit, kauppateknikot, restonomit ja muut liiketalouden, kaupan, hallinnon tai matkailualan tutkinnon suorittaneet sekä niihin opiskelevat.

Tutustu monipuoliseen jäsentoimintaamme. Varsinaisen jäsenen vuotuinen jäsenmaksu vuonna 2024 on 124 euroa. Opiskelijajäsenmaksu on 0 euroa ja seniorijäsenmaksu (65 vuotta täyttänyt) on 64 euroa vuodessa. Jäsenmaksut sisältävät Helmerien ja SMYL-liiton maksuosuudet.  Ainaisjäsenen SMYL-liiton maksu on 35 euroa. Jäsenmaksusi on verotuksessa vähennyskelpoinen.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Kun haluat liittyä Helsingin Merkonomit ry:n jäseneksi, ole hyvä ja täytä liittymislomakkeemme. Sinusta tulee samalla myös Suomen Merkonomiyhdistysten Liitto - SMYL ry:n jäsen.

Täytä liittymislomake SMYL-liittomme sivuilla